HTML

bosnian lessons

bosanksi jezik - bosnian language - bosnische sprache - bosnyák nyelv

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

abc (1) abeceda (1) alphabet (1) book (1) bosanski (1) english (1) lecke (1) lekcija (1) lesson (1) magyar (1) source (1)

2010.09.23. 16:28 magyarora

Első lecke

Címkék: magyar lecke

Az osztályteremben

 

A professzor és a tanulók az osztályteremben vannak. Ez itt Aida Dedić. Ő a professzor.

Ezzek itt a tanulók. Bosnyákul tanulnak. Különböző országból jöttek.

 

Mehdi: Mehdinek hívnak. Egyiptomból jöttem.

Profesorica: Örvendek. És önt hogy hívják?

Ingrid: Ingrid vagyok.

Profesorica: Honnan jött?

Ingrid: Németországból jöttem.

Profesorica: Kérem, ismételje meg a kereszt és családnevét!

Ingrid: A keresztnevem Ingrid és a családnevem Folg.

Profesorica: És önök? Hogy hívják önöket?

Lora: Lora Caman vagyok. Franciaországból jöttem.

Tarik: Tarik Radža vagyok. Iránból.

Profesorica: Mind itt vannak (az osztályan)?

Tarik: A barátom Rober Jones nincs itt. Ő Amerikai.

Profesorica: Miért nincs az ön barátja az osztályban?

Tarik: Ma elfoglalt. Újságíró.


 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bosnian.blog.hu/api/trackback/id/tr82318262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blogokaz 2014.01.02. 17:37:40

Od nedavno boravim u Madjarskoj zbog posla pa pokusavam nauciti bar par rijeci. Jako sam se ugodno iznenadio kada sam nasao ove stranice koje imaju i englesko znacenje za pojmove. Komplimenti autoru!
süti beállítások módosítása